Smlouva o pravidelné údržbě
Smlouva o pravidelné údržbě
Při výskytu nenadálého problému máte přednostní řešení tohoto problému naším servisem. Při řešení problémů mají zákazníci se servisní smlouvou přednost před ostatními zákazníky. Dalším benefitem je, že díky podrobným znalostem Vašeho IT bude zásah mnohem rychlejší. Budeme mít vše připravené pro minimalizaci škod ze ztráty dat a obnovení provozu ať jednoho zaměstnance nebo celé firmy. Navíc Vám zapůjčíme náhradní hardware po dobu opravy stávajícího nebo převedeme provoz na náš – např. na náš server do doby opravení Vašeho serveru.
Nabízíme Vám Servisní smlouvy v tomto rozsahu:
1) Základní servisní smlouva pro servis na telefonu, bez servisního výjezdu
- Garance přednostního řešení požadavků
- Zapůjčení nutného hardware pro fungování – než bude vyřešena oprava
- 1x za měsíc kontakt naším junior technikem, který Vás upozorní na nové aktualizace nebo si s Vámi domluví termín návštěvy pro řešení problémů na místě – tento výjezd je jich hrazený dle ceníku služeb
Cena 2000 Kč bez DPH
2) Servisní smlouva s pravidelným výjezdem technika
- Garance přednostního řešení požadavků
- Zapůjčení nutného hardware pro fungování – než bude vyřešena oprava
- Při návštěvě technikem bude provedena prohlídka zařízení, aktualizace, zjištění stavu a návrh nápravy, řešení uživatelských problémů
Volba dle počtu výjezdů v měsíci:
1) Výjezd ½ dne 1x za měsíc: Cena 4 000,00 Kč bez DPH
2) Výjezd ½ dne 2x za měsíc: Cena 6 000,00 Kč bez DPH
3) Výjezd ½ dne 1x týdně: Cena 10 000,00 Kč bez DPH
Při pravidelné návštěvě našeho technika proběhne kontrola správné funkce samočinné aktualizace antivirů nebo manuální aktualizace antivirů, řešení problémů síťového tisku po aktualizaci MS Windows, kontrola konektivity, kontrola aktuálnosti ServisePacků, kontrola logování, kontrola zálohování, update MS Windows, MS Office a dalších instalovaných software, celková inventura hardware a software apod. Díky těmto kontrolám minimalizujeme možné větší problémy. Můžeme lépe navrhnout soubory prací a úkonů, které povedou k zajištění plné funkčnosti a vylepšování provozních vlastností veškerého hardware a software. Dojde k minimalizaci potřeby dalších neočekávaných placených výjezdů či vzdálených přístupů – tedy poskytování poradenství a výkonů vzdáleným přístupem.
Činnosti nad rámec této smlouvy bude účtován dle aktuálního sazebníku.
Opravy a servis PC
Potřebujete opravit PC nebo jiné zařízení? Kontaktujte nás.
Správa serverů a sítí
Nabízíme komplexní servis Linux a Windovs serverů se 100% garancí.
Pravidelná údržba, dohledové a logovací systémy
Nabízíme údržbu vašich PC, tiskáren, sítě a serverů.
Prodej PC a spotřebního materiálu
Prodáváme veškerého příslušenství PC a spotřební materiálu.
Nabídka služeb pro FIRMY
- Opravy, servis výpočetní techniky, Prodej výpočetní techniky a dalšího spotřebního materiálu
- Služby tisku
- Správa serverů a celých sítí - webserver, mailserver, file server
- Servisní smlouva s pravidelným výjezdem technika
- Pronájem IT a IT jako služby
- Kamerové systémy
- Chytrá ústředna
- Internetové připojení
- Solární elektrárny a akumulace elektrické energie
- Rozpoznávání obrazu z kamerových systémů, rozpoznávání SPZ, chytré zabezpečovací
Nabídka služeb pro ZÁKAZNÍKY
Opravy a servis PC
Prodej spotřebního materiálu – prodej všeho, co potřebujete pro svoji výpočetní a další techniku související s IT
Internetové připojení a TV
NABÍDKA PRO FIRMY
1) Opravy, servis výpočetní techniky, Prodej výpočetní techniky a dalšího spotřebního materiálu
Potřebujete opravit PC nebo jiné zařízení, kontaktujte nás. Opravy provádíme buďto přímo na naší provozovně nebo u Vás. V některých případech lze opravu provést pomocí vzdáleného přístupu. Pro smluvní zákazníky zapůjčujeme po dobu opravy náhradní zařízení.
Prodej a pronájem počítačů, tiskáren, notebooků, veškerého příslušenství, programů, spotřebního materiálu, tonerů a náplní do tiskáren.
2) Služby tisku
Potřebujete do Vaší firmy novou tiskárnu, kopírku nebo skener? Nechcete zbytečně utrácet za nákup nových zařízení? Máme pro Vás ideální řešení . Nabízíme Vám pronájem tiskáren a multifunkčních zařízení – tiskáren, kopírek, skenerů dle Vašich potřeb.
Jaké z toho plynou výhody?
- Pronájem multifunkčních tiskáren přináší značnou finanční úsporu. Vaše zařízení máte k dispozici bez nutnosti investice do jeho nákupu.
- Vámi vybrané zařízení Vám dovezeme, nastavíme a postaráme se o jeho servis a pravidelnou údržbu. Odpadnou Vám veškeré starosti v případě poruchy zařízení.
- Pravidelné ceně nájmu za toto zařízení máte i základní pravidelný smluvně dohodnutý servis a hlavně včasné dodání spotřebního materiálu – toneru, cartridge dříve než Vám dojde. Odpadají Vám starosti s kontrolou spotřeby a objednáváním nového spotřebního materiálu. Vše ohlídáme za Vás.
- Vy si pouze vyberete výši měsíční platby – dle Vašich potřeb tisku
CENÍK PŘIPRAVUJEME
3) Správa serverů a celých sítí - webserver, mailserver, file server
Výborná znalost Linux serverů, provozujeme několik serveru OS Linux
Výborná znalost Windows serverů a jejich možná kombinace s Linuxem v jedné síti
Výborná znalost problematiky mailových serverů
Nabízíme komplexní outsourcing IT, který zahrnuje komplexní servis s garancí 100% funkčnosti Vašeho hardwaru i softwaru.
Outsourcingu a poradenství v oblasti IT se naše firma věnuje dlouhá léta a díky dlouholetým zkušenostem dokážeme profesionálně zajistit efektivní a bezproblémový chod Vašich IT systémů.
4) Pravidelná údržba, dohledové a logovací systémy, vzdálený přístup
Údržba Vašich počítačů, tiskáren, sítě a serverů.
Služba spočívá v tom, že se k Vám pravidelně podle zvolené frekvence dostaví technik, projde všechny komponenty Vaší sítě. Prohlédne logy všech zařízení, stav všech zařízení - odstraní uživatelské problémy, vyčistí počítače, tiskárny a další důležitý hardware podle potřeb. U systémových problémů navrhneme řešení. Navíc můžeme nasadit dohledové a logovací systémy pro celou Vaši síť. Celá služba bude spočívat v podrobné dokumentaci stávajícího stavu jak hardwarového tak softwarového. Navrhneme kompletní řešení zjištěných slabin a problémů. Pravidelná údržba bude probíhat podle zvolené frekvence. Ta může být týdenní, 14-ti denní nebo měsíční. Pro firemní klienty doporučujeme uzavřít
Zajištění vzdáleného přístupu pro HomeOffice, vzdálenou práci zaměstnanců, automatický sběr a zpracování dat. Rádi bychom se staly Vašimi partnery pro fungování a rozvoj IT ve Vaši firmě a většího zapojení do fungování Vaší firmy.
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte.
naše reference
Spokojení zákazníci jsou hlavním ukazatelem toho, že jdeme správnou cestou.
Podívejte se, kterým firmám provozujeme naše služby